مجله هایپریک مجله هایپریک

نرم افزار مدیریت فروشگاه و مغازه

مقالات نرم افزار مدیریت فروشگاه و مغازه
زمان برای مطالعه: 5 دقیقه

فهرست مطالب

نرم افزار مدیریت فروشگاه و مغازه

مدیریت فرآیند خرید، فروش و هزینه است که به شما اجازه می‌دهد اهداف تجاری‌تان را تنظیم کنید و در راستای تحقق آن‌ها، قدم بردارید. اگر بتوانید صفر تا صد امور مالی خود را بدون خطا و به درستی مدیریت کنید و تحت نظر بگیرید، به هدف‌هایتان خواهید رسید.

 

یک نرم افزار مدیریت فروشگاه و مغازه، با مدیریت یکپارچه و صفر تا صدی امور مالی (نرم افزار مدیریت چک)، به شما کمک می‌کند تا در راستای تحقق این اهداف، قدم بردارید. به‌ همین خاطر قصد داریم در این مقاله، اهمیت مدیریت امور مالی و استفاده از یک نرم افزار حسابداری فروشگاهی را بررسی کنیم.

 

نرم افزار مدیریت فروشگاه و مغازه چیست؟

یک نرم افزار مدیریت فروشگاه و مغازه، کمک می‌کند تا بتوانید تمام امور مالی فروشگاهتان را مدیریت کنید. با کمک این نرم‌افزار، بخش صندوق و فروش، خرید، انبارداری و حسابداری را به صورت یکپارچه و هماهنگ مدیریت می‌کنید. تمام این فرآیند به صورت خودکار توسط این نرم‌افزارها انجام می‌شود. با کمک گزارش‌های مالی دقیق نرم افزار مدیریت فروشگاه و مغازه، می‌توانید وضعیت فعلی فروشگاه را تحت نظر بگیرید و سود و زیان کارها را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید با کمک این گزارش‌ها، بهتر برنامه بریزید و تصمیم‌های سودآوری بگیرید.

 

در مورد نرم افزار مدیریت فروشگاه هایپریک چه می‌دانید؟

هایپریک نرم افزار مدیریت حسابداری و فروشگاهی است. این نرم‌افزار در مدیریت امور مالی فروشگاه‌ها، سوپرمارکت‌ها یا هر قسمت دیگری از صنف فروش شما را یاری می‌کند که در آن مشغولید. هایپریک در کنار شماست تا با به‌روزرسانی و مدیریت فرآیند فروش، خرید، هزینه، حسابداری و …، گام‌های موفقیت را یکی پس از دیگری طی کنید. در ادامه مطلب، نگاهی دقیق‌تر به نرم افزار مدیریت فروشگاه و مغازه هایپریک می‌اندازیم.

 

مدیریت فروشگاه با هایپریک

 

چرا باید نرم افزار مدیریت فروشگاه بخریم؟

حالا که می‌دانید نرم‌افزار مدیریت فروشگاه چیست، بیایید در این باره صحبت کنیم که چرا برای مدیریت بهتر امور مالی فروشگاه، به این نرم‌افزار نیاز دارید. اولین دلیل صرفه‌جویی در هزینه است. منظورمان از هزینه، وقت و سرمایه شماست. برای حسابداری فروشگاه، باید از یک حسابدار کمک بگیرید و خودتان نیز باید تمام تراکنش‌ها را ثبت کنید. در صورتی که با این نرم‌افزارها، دیگر نیازی به استخدام حسابدار نیست و می‌توانید کارهای مالی را سریع و خودکار پیش ببرید. برای کار کردن با این نرم‌افزارها نیز به دانش حسابداری نیاز ندارید.

 

دلیل دوم مدیریت یکپارچه تمام بخش‌های فروشگاهتان است. با کمک این نرم‌افزارها می‌توانید صندوق فروشگاهی، انبارداری، قسمت خرید و هزینه و حسابداری را هماهنگ و یکپارچه مدیریت کنید. اگر در قسمت فروشگاه محصولی بفروشید، به صورت خودکار میزان آن از انبار کم و فاکتور فروش آن و میزان سود یا زیانتان از این فروش، در قسمت حسابداری ثبت خواهد شد. در قسمت خرید و هزینه نیز دقیقا این فرآیند تکرار می‌شود. اگر محصولی را بخرید یا هزینه‌ای را ثبت کنید، میزان آن به صورت خودکار در انبار و فاکتور خرید یا هزینه، در بخش حسابداری ثبت خواهد شد. در آخر نیز می‌توانید گزارش‌های متنوعی را از بخش حسابداری دریافت کنید.

 

ویژگی‌های نرم افزار مدیریت فروشگاه و مغازه

با نرم افزار حسابداری فروشگاهی هایپریک آشنا شدید. بیایید نگاهی ریزبینانه‌تر به ویژگی‌های این نرم افزار مدیریت فروشگاه و مغازه بیندازیم. بعضی از ویژگی‌های این نرم‌افزار شامل موارد زیر است:

  • ثبت تمامی اطلاعات ضروری و مهم در مورد کالاهای خروجی و ورودی فروشگاه؛
  • نمایش تمام کالاهای موجود در انبار فروشگاه در دسته‌بندی‌های متفاوت برای سهولت در امر انبارگردانی؛
  • تدوین گزارش‌های دقیق از خریدها، فروش‌ها و بازه‌های زمانی مختلف؛
  • اشتراک‌گذاری راحت اطلاعات مربوط به جابه‌جایی‌ها و گردش کالا در انبار برای حسابرسان؛
  • تنظیم گزارش برای کالاهای مختلف و اعلام کمبود موجودی؛
  • هماهنگ‌سازی و یکپارچه کردن تمام واحدهای فروشگاه یا مغازه؛
  • محیط کاربری راحت و آسان، دسترسی از هر مکان و زمان به اطلاعات؛
  • نیاز نداشتن دستگاه‌ها و سخت‌افزار قوی برای استفاده از نرم‌افزار؛
  • نداشتن دغدغه‌ و نگرانی برای مفقود شدن، از بین رفتن و سرقت اطلاعات در صورت آسیب فیزیکی دستگاه‌ها؛
  • پشتیبانی در 7 روز هفته، برای حل مشکلات مشتریان یا ارائه مشاوره در مورد نحوه عملکرد نرم‌افزار؛

 

یک نرم افزار حسابداری برای مغازه باید چه ویژگی داشته باشد

 

چرا برای مدیریت فروشگاه باید هایپریک را انتخاب کنیم؟

دلایل زیادی برای استفاده از هایپریک وجود دارد. به عنوان مثال، نرم افزار مدیریت فروشگاه هایپریک، تحت وب است. یعنی نیازی نیست که این نرم‌افزار را دانلود کنید. برای استفاده از آن، باید در سایت هایپریک ثبت نام کنید و فروشگاهتان را راه بیندازید. مهم نیست چه دستگاه یا سیستم عاملی دارید. با کمک این ویژگی، در هرجا و زمانی که باشید به اطلاعات فروشگاهتان دسترسی خواهید داشت؛ با لپ‌تاپ، کامپیوتر، موبایل و حتی تبلت. فقط باید مرورگر اینترنت را باز کنید تا به فروشگاهتان دسترسی داشته باشید.

 

نرم افزار مدیریت فروش هایپریک، از فضای ابری استفاده می‌کند. فضای ذخیره‌سازی ابری اجازه می‌دهد تا داده‌ها و اطلاعات را در مکانی خارج از سایت ذخیره کنید که از طریق اینترنت به آن دسترسی دارید. با کمک فضای ابری، دیگر محدودتی در ثبت کردن اطلاعات ندارید. یعنی می‌توانید هر تعداد کالا یا فاکتوری را ثبت کنید که لازم دارید. هایپریک، از اطلاعات مالی‌تان در این فضا محافظت می‌کند. آن‌ها را در اختیار شخص دیگری قرار نمی‌دهد و در صورت خرابی یا بروز سوانح طبیعی مانند آتش‌سوزی، از بین نمی‌روند.

 

می‌توانید 7 روز از هایپریک، به صورت رایگان استفاده کنید. این نسخه رایگان، تمام ویژگی‌های نسخه‌های پولی را دارد. وارد سایت هایپریک شوید و در آن ثبت نام کنید. می‌توانید اشتراک یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه و یک‌ساله را تهیه کنید. اگر سوالی درباره هایپریک دارید، با شماره 02143378 تماس بگیرید. پشتیبان‌های هایپریک، پاسخگو سوالات شما هستند.

آینده را امروز شروع کنید

خرید اشتراک