نرم افزار حسابداری

نرم افزار حسابداری ساده هایپریک
زمان برای مطالعه: 6 دقیقه

فهرست مطالب

نرم افزار حسابداری "هایپریک" ؛ نیاز فروشگاه ها، مغازه ها و اصناف مختلف

امروزه به لطف پیشرفت های محسوس تکنولوژی و ماشینی شدن زندگی روز بشر، رنگ و بوی زندگی ما دستخوش تغییرات زیادی شده است. در زمینه فروش محصولات مختلف در هر یک از سوپرمارکت ها و فروشگاه ها نیز به خوبی می توان ردپای تکنولوژی و تاثیر آن در تسریع و تسهیل ارائه خدمات به مشتری را مشاهده کرد. بدین ترتیب که امروزه فروشگاه ها و سوپرمارکت ها و سایر مغازه ها و کسب و کارهای دیگر مجهز به یک نرم افزار حسابداری جامعی هستند که کسب و کار آن ها را مدیریت می کند. با استفاده از یک سیستم حسابداری با امکانات و قابلیت های زیاد همانند نرم افزار حسابداری “هایپریک” می توانید لذت استفاده از یک سیستم جامع حسابداری فروشگاهی را ببرید. با داشتن قابلیت هایی همچون انبارداری، شناخت دقیق نسبت به فروش محصولات و گزارش هایی مبنی بر آخرین دریافتی و پرداختی و… می توانید از مزایای این گونه از نرم افزارها به صورت آنلاین و آفلاین بهره مند شوید. در همین راستا در ادامه این مطلب به منظور شناخت این گونه نرم افزارها و وجود قابلیت ها و ویژگی های بیشتر آن اطلاعاتی آورده می شود که توجه شما را به ادامه این مطلب جلب خواهیم نمود. پس با ما تا پایان همراه باشید.

نرم افزار حسابداری چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

در این قسمت به این پرسش مهم پرداخته می شود که «نرم افزار حسابداری چیست؟ و چه کاربردی دارد؟ آیا کار کردن با نرم افزار حسابداری آسان است؟» همان طور که می دانید در گذشته های نه چندان دور سیستم خرید و فروش از فروشگاه ها و مغازه های مختلف به صورت حضوری بود و موجودیت انبار و حساب و کتاب های خرید و فروش و به طور کلی تمامی امور مختلف که می بایست در یک فروشگاه مدیریت شود؛ به صورت دستی انجام می شده است. اما رفته رفته هر یک از کسب و کارها تمامی سعی و اهتمام خود را بر آن نهاده اند تا دل به اینترنت بسته و در بستر اینترنت و آنلاین خرید و فروش های خود را ثبت و ضبط نمایند و در مغازه ها و فروشگاه های خویش نیز به لطف اینترنت با استفاده از یک سیستم حسابداری یکپارچه و دقیق اقدام به فروش آنلاین کرده و حساب و کتاب خود را بهتر و بهینه تر مدیریت نمایند. بنابراین نرم افزار حسابداری به یک نرم افزاری گفته می شود که امروزه به کمک صاحبان سوپرمارکت و فروشگاه های کوچک و بزرگ آمده است و می تواند به آن ها کمک شایان توجهی کند. نرم افزار حسابداری “هایپریک” یکی از همین نرم افزارهاست که هم می توان به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین از امکانات و قابلیت های مختلف آن در فروشگاه ها، سوپرمارکت ها و اصناف استفاده کرد. در ادامه با عمده ترین امکانات این نرم افزار آشنا خواهیم شد.

چرا بهتر است برای اداره فروشگاه یا شرکت از نرم افزار حسابداری استفاده کنیم؟

آشنایی با نرم افزار حسابداری "هایپریک"

نرم افزار “هایپریک” که با عنوان نرم افزار صندوق فروشگاهی تحت وب “هایپریک”نیز از آن یاد می شود؛ از جمله نرم افزارهایی به شمار می آید که امروزه حضور پررنگ آن ها را در اکثر مغازه ها و فروشگاه های کوچک و بزرگ مشاهده می کنیم. این نرم افزار امکانی را برای کاربر به عنوان متصدی فروش قرار داده است که بتوان امور حسابداری فروشگاه های مختلف را با استفاده از آن به صورت یکپارچه و بسیار دقیق مدیریت نمود. با نصب و در اختیار داشتن نرم افزار حسابداری “هایپریک” در هر یک از فروشگاه ها و سوپرمارکت ها می توانید نسبت به نیاز فروشگاه خویش از امکانات آن استفاده کنید. از طرفی نرم افزار حسابداری “هایپریک” کاملا ایمن بوده و داده های شما در بستری امن با امنیت بالا محفوظ خواهند ماند و هیچ گونه خطری شما را در این زمینه تهدید نمی کند. نرم افزار حسابداری “هایپریک” به کمک شما آمده است تا بدین ترتیب شما بتوانید در هر زمان و مکانی بدون هیچ گونه معطلی از موجودی انواع کالا و وضعیت انبار خویش مطلع گردید و از سایر امکانات و ویژگی های دیگر آن به خوبی اطلاع داشته باشید و به طور کلی بتوانید فروشگاه، سوپرمارکت یا مغازه خویش را به بهترین نحو ممکن مدیریت نمایید.

ویژگی ها و امکانات نرم افزار حسابداری فروشگاهی "هایپریک"

نرم افزار حسابداری “هایپریک” به عنوان بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی تحت وب ویژگی ها و امکانات و قابلیت های مختلفی را در اختیار شما می گذارد که شما می توانید از این ویژگی ها به خوبی استفاده کنید و ذهن خویش را مشغول حساب و کتاب های مختلف به صورت دستی نکنید؛ بلکه با کمک این نرم افزار حسابداری تحت وب بتوانید سریعتر نیاز خویش را برطرف کرده و هیچ گونه دغدغه ای در این رابطه نداشته باشید. از جمله عمده ترین ویژگی ها و امکاناتی که این نرم افزار در اختیار شما می گذارد؛ می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  1. تسریع در روند فاکتورگیری

نرم افزار حسابداری “هایپریک” امکانی را برای شما به وجود آورده است که خیلی سریع و بدون دردسر بتوانید برای مشتریان خویش فاکتور فروش محصولات خریداری شده آن ها را فراهم سازید. تسریع در روند فاکتورگیری به شما کمک می کند تا بتوانید از فروش محصولات خود به مشتری مطلع گردید و به مشتریان شما نیز کمک می کند تا قیمت هر یک از اجناس خریداری شده خود و نیز تخفیفات ارائه شده آن ها را به خوبی بدانند تا با در نظر داشتن قیمت هر یک از اجناس و مقایسه آن ها با سایر مغازه های دیگر تصمیم بهتری برای خرید بگیرند. بنابراین می توان این مزیت نرم افزار حسابداری “هایپریک” را مزیت دوطرفه ای دانست که هم به شما به عنوان فروشنده و هم به مشتریان شما به عنوان خریدار کمک شایان توجهی می کند. همچنین این گزینه شما را از ارائه فاکتورهای دستی و اشتباهات احتمالی آن ها بی نیاز می کند.

2. اطلاع از موجودی فروشگاه

شما می توانید با نصب و خرید نرم افزار حسابداری “هایپریک”، موجودی فروشگاه یا مغازه خود را مدیریت کنید و نسبت به موجودیت اجناس مغازه خویش در هر لحظه به صورت آنلاین آگاهی داشته باشید. بنابراین دیگر نیازی نیست برای آگاهی موجودی کالا، دائما به بخش انبار و کالاهای خود رسیدگی کنید؛ بلکه می توانید تمامی این امور را به صورت لحظه ای و آنلاین کنترل و مدیریت کنید.

3. دریافت گزارش گیری مدیریتی

از طرفی دیگر شما می توانید فروشگاه خویش را با استفاده از امکان گزارش گیری مدیریتی به گونه ای مدیریت کنید که بتوانید در جهت امور مختلف و مورد نیاز خود در فروشگاه و مغازه خویش تصمیمات مهم و اساسی را بگیرید. علاوه بر آن می توانید گزارش هایی مبنی بر سود و زیان و نیز گزارش های مالیاتی را با استفاده از این نرم افزار حسابداری به خوبی مدیریت کنید و نسبت به تمامی این امور مطلع گردید.

امنیت و ویژگی های قابل توجه هایپریک

 4. امنیت بالا

مسئله امنیت داده ها نیز از دیگر مسائل حائز اهمیتی است که می بایست به آن توجه ویژه ای شود. نرم افزار حسابداری هایپریک این امکان را در اختیار شما قرار داده است که با بهترین و به روزترین شیوه های امنیت داده، خاطرتان از بابت مفقود شدن، تخریب احتمالی و سرقت اطلاعات راحت باشد.

5. بارکد خوان

امکان دیگر نرم افزار حسابداری هایپریک امکان اتصال به بارکدخوان و نیز کارتخوان و سایر دستگاه های POS می باشد. فروشگاه ها و سوپرمارکت ها و سایر مغازه هایی که از این امکانات استفاده می کنند؛ می توانند سریع تر و راحت تر به مشتریان خویش خدمت رسانی کنند.

6. امکان مشاهده فروش لحظه ای

از طرفی دیگر شما می توانید در هر زمان و مکانی به راحتی فروش لحظه ای فروشگاه و مغازه خود را روی تلفن همراه خویش مشاهده کنید. بدین ترتیب شما به عنوان یک فروشنده می توانید در هر لحظه گزارشی جامع و کامل در خصوص فروش محصولات خویش داشته باشید. از طرفی دیگر این نرم افزار امکان فروش آنلاین محصولات شما را نیز در اختیارتان قرار داده است تا شما بتوانید به صورت آنلاین نیز اقدام به فروش محصولات خود کنید.

7. اطلاع از طلبکاران و بدهکاران

از دیگر امکانات نرم افزار حسابداری هایپریک می توان به این مسئله اشاره ورزید که شما می توانید نسب به طلبکاری و بدهکاری مشتریان خویش مطلع گردید تا دیگر نیازی به وجود دفتر حساب و کتاب دستی نباشد و بتوانید همه مسائل را مدیریت کنید.

8. اطلاع از دریافتی ها و پرداختی ها

سایر اطلاعات دیگر مانند چک های دریافتی و انواع پرداختی های مختلف با استفاده از نرم افزار حسابداری “هایپریک” امکان پذیر می باشد تا بدین ترتیب به صورت بهینه در کمترین زمان چک های دریافتی و پرداختی را نیز مدیریت کنید

 9. انبارگردانی

با نرم افزار حسابداری هایپریک شما می توانید نسبت به موجودی انبار خود در هر زمان و مکانی مطلع گردید و به راحتی انبارگردانی کنید. این برنامه حسابداری آنلاین یا برنامه حسابداری تحت وب کار را برای شما بسیار راحت کرده است و روند برطرف کردن نیازهای شما را در انبار مغازه خویش تسریع نموده است.


ثبت نظر


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

آینده را امروز شروع کنید