نرم افزار حسابداری میوه فروشی

برای حسابداری میوه فروشی هم به نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی نیاز است.
زمان برای مطالعه: 5 دقیقه

فهرست مطالب

داشتن حسابداری اصولی و درست، برای صاحبان میوه‌فروشی یا فروشگاه‌های تره‌بار و حتی فروشگاه آجیل فروشی مهم است. زیرا به آن‌ها کمک می‌کند عملکرد مالی خود را ارزیابی کنند و برای آینده تصمیم‌های بهتری بگیرند. یک نرم افزار حسابداری فروشگاهی با مدیریت بخش حسابداری، انبارداری و صندوق فروشگاهی، چه سودی به کسب‌وکار می‎رساند؟ اطلاعات مالی درباره هزینه، درآمد، سود و زیان، بدهی‌ها و دارایی‌ها را منظم و ثبت می‌کند تا شرایط مناسب برای تصمیم‌گیری درست، برنامه‌ریزی و مدیریت اصولی و سودبخش یک کسب‌وکار فراهم شود.

 

در ادامه این مقاله، قرار است درباره کاربردهای یک نرم‌افزار حسابداری میوه فروشی و مزایای آن صحبت کنیم. با هایپریک همراه باشید.

 

نرم افزار حسابداری میوه فروشی چیست؟

اغلب از حسابداری به‌عنوان زبان تجارت یاد می‌شود. یک نرم افزار حسابداری میوه فروشی، قرار است با هوشمند کردن مدیریت این زبان تجارت، مدیریت فروشگاه را برای شما آسان‌تر کند. این نرم‌افزارها بخش‌های مختلفی دارند که با کمک آن‎ها می‌توانید خرید، فروش، هزینه‌ها، انبار و صندوق فروشگاهی را مدیریت کنید.

نرم افزار حسابداری میوه فروشی، بخش حسابداری مغازه را به‌صورت خودکار با فاکتور و حواله‌هایی مدیریت می‌کند که شما در آن ثبت و ذخیره می‌کنید. بعد با استفاده از این اطلاعات، گزارش‌های مختلف مانند گزارش سود و زیان، ترازنامه، گزارش مالیاتی و … را در اختیارتان قرار می‌دهد. یعنی با کمک این نرم‌افزارها، دیگر نیازی به استخدام حسابدار نخواهید داشت.

 

هایپریک راه حل نهایی حساب‌وکتاب‌های به هم ریخته.

 

کاربرد نرم افزار حسابداری فروشگاهی برای میوه فروشی

در بخش قبلی به کاربردهای کلی نرم افزار حسابداری میوه فروشی اشاره کردیم. کاربردهایی که کمکتان می‌کند تا سریع، آسان و با دقت فروشگاه را مدیریت کنید. در این بخش می‌خواهیم کمی بیشتر وارد جزئیات شویم و امکاناتی را بررسی کنیم که وجودشان برای فروشگاه تره‌بار، از واجبات است.

ثبت فاکتورهای خرید و فروش

میوه فروشی‌ها همیشه شلوغ و پر از مشتری‌اند. مشتری زیاد هم که یعنی فروش زیاد و یک دنیا فاکتور! مدیریت کردن این همه فاکتور فروش و ثبت کردن آن‌ها به‌صورت دستی یا حساب‌کردن سود و زیانشان به‌قدری سخت، پیچیده و وقت‌گیر است که آدم با فکر کردن به آن هم سر درد می‌گیرد! نرم افزار حسابداری فروشگاهی، این بار را از روی دوشتان بر می‌دارد. با این نرم‌افزارها می‌توانید فاکتورهای فروش را سریع و راحت ثبت کنید. محاسبه کردن قیمت نهایی فاکتور، تخفیف، میزان مالیات و میزان سود و زیان را هم به آن بسپارید. بعد از ثبت هر فاکتور فروش نیز، نرم‌افزار به‌صورت خودجوش، میزان آن را از انبار کم کرده و حواله خروج از انبار را ثبت می‌کند.

همین مسیر سریع، راحت و بادقت را برای فاکتورهای خرید نیز در نظر بگیرید. در بخش خرید نرم‌افزارهای حسابداری فروشگاهی، می‌توانید فاکتورها را با جزئیات مختلف مانند روش پرداخت هزینه، مشخصات تامین‌کننده، میزان تخفیف، مالیات و … ثبت کنید. درست مانند بخش فروش، نرم‌افزار میزان اقلام فاکتور را به‌صورت خودکار به انبار اضافه کرده و حواله ورود به انبار را نیز ثبت می‌کنند. همین‌قدر راحت، سریع و بادقت.

مدیریت منظم انبار

تعداد میوه‌ها و اقلام موجود در تره‌بار تنوع زیادی دارند. مدیریت کردن آن‌ها هم کار هرکسی نیست و  یک مرد کهن نیاز دارد! بخش انبارداری نرم افزار حسابداری فروشگاهی، به عنوان یک مرد کهن در خدمت شماست. در این بخش می‌توانید اقلام مختلف را گروه‌بندی کنید، قیمت محصولات را به‌صورت کیلویی مشخص کنید، قیمت خرید و فروش مسئول را بنویسید، تخفیف بگذارید و میزان مالیات را اضافه کنید. حتی می‌توانید انبارگردانی را هم به این نرم‌افزارها بسپارید. با کمکشان، دیگر از موجودی لحظه‌ای همه میوه‌ها و سبزیجات و اقلام مصرفی دیگر باخبرید و می‌توانید برای فروششان، برنامه بهتری بریزید.

وصل کردن همه ابزارهای لازم به همدیگر

برای مدیریت یک میوه فروشی به چه ابزارهایی نیاز دارید؟ کارت‌خوان، ترازو، فیش‌پرینتر، صندوق فروشگاهی و … . می‌توانید با تهیه کردن یک نرم افزار حسابداری میوه فروشی، تمام ابزارهای مختلفی را به هم وصل کنید که برای مدیریت فروشگاه به آن‌ها نیاز دارید. یعنی ترازو را به نرم‌افزار وصل کنید. بعد از انتخاب نوع کالاها و وزن‌کشی، نرم‌افزار به‌صورت خودکار مبلغ آن را محاسبه می‌کند. بعد از ثبت فاکتور، رقم نهایی آن روی کارت‌خوان نمایش داده می‌شود. تنها کاری که باقی می‌ماند، کارت کشیدن و وارد کردن رمز عبور است. بعد از پرداخت هزینه، فیش پرینتر هم رسید نهایی را برای مشتری چاپ می‌کند. میزان کالاهای فاکتور نیز همزمان، از انبار کسر می‌شود. یعنی با استفاده از نرم افزار حسابداری میوه فروشی، همه بخش‌های فروشگاه از فروش گرفته تا انبار و حسابداری را یکپارچه، منظم و هماهنگ مدیریت کرده‌اید.

 

ویژگی‌های نرم افزار حسابداری میوه فروشی هایپریک

هایپریک، نرم افزار حسابداری فروشگاهی است که کسب‌وکارهای مختلف از جمله میوه‌فروشی‌ها، می‌توانند برای مدیریت فروشگاهشان روی آن حساب باز کنند. این نرم‌افزار به ابزارهای مختلف مانند ترازو، کارت‌خوان، بارکدخوان، فیش پرینتر و … وصل می‌شود تا بتوانید کار مشتری را سریع راه بیندازید و فاکتورهای دقیق داشته باشید. این نرم‌افزار بخش حسابداری، مدیریت خرید و فروش، مدیریت هزینه‌ها، انبارداری، مدیریت مشتریان و تامین‌کنندگان را یکپارچه مدیریت می‌کند.

هایپریک ساده و هوشمند است. یعنی عملیات حسابداری سنتی را حذف می‌کند و در عین حال، کار کردن با آن راحت‌ است. برای کار کردن با این نرم‌افزار، نیازی به دانش حسابداری ندارید. هایپریک آماده‌سازی گزارش‌های حسابداری، انبارداری، مالیاتی و … را خودکار انجام می‌دهد. این نرم‌افزار تحت وب و ابری است. یعنی نیازی به دانلود و نصبش ندارید و لازم نیست ابزار خاصی برای کار کردن با آن تهیه کنید. کافیست وارد سایت Hyperyek شوید، در آن ثبت‌نام و اشتراک را تهیه کنید. این نرم‌افزار با لپ‌تاپ، کامپیوتر و تبلت و سیستم‌عامل‌های اندروید، iOS، مک و ویندوز نیز سازگار است.

 

با نرم‌افزار حسابداری میوه فروشی، دیگر روزهای شلوغ فروشگاه خسته‌تان نمی‌کند. زیرا همه کارها منظم، دقیق و سریع انجام می‌شود. دیگر مشتری‌ها در صف صندوق منتظر نمی‌مانند و هیچ خطایی در فاکتورهای فروش پیش نمی‌آید. چراکه حسابدار هوشمند شما، بدون خستگی، در حال حساب‌وکتاب کردن دخل‌وخرج مغازه و سود و زیان آن است.


ثبت نظر


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

آینده را امروز شروع کنید