مجله هایپریک مجله هایپریک

نرم افزار حسابداری برای مک، دستگاه های مک بوک، آی پد و آیفون اپل

مقالات نرم افزار حسابداری برای مک، دستگاه های مک بوک، آی پد و آیفون اپل
زمان برای مطالعه: 6 دقیقه

فهرست مطالب

در دنیای کسب‌و‌کارها، مسئله مدیریت مالی و حسابداری یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت هر کسب‌وکار به شمار می‌رود. هنوز هم برخی از کسب‌و‌کارها، برای مدیریت مالی فروشگاهشان، از انواع روش‌های سنتی استفاده می‌کنند؛ اما با گسترش فناوری و حضور نرم‌افزارهای حسابداری مختلف، امکان مدیریت مالی و حسابداری، به شکل دیجیتالی و به‌مراتب ساده‌تر فراهم شده است. اگر کسب‌وکار و فروشگاهی دارید و کاربر مک یا نرم افزار ios هستید، احتمالا دنبال بهترین نرم افزار حسابداری برای مک، دستگاه های مک بوک یا آیفون اپل می‌گردید.

 

در ادامه این مقاله، یک نرم افزار حسابداری فروشگاهی برای مک به شما معرفی می‌کنیم.

 

بهترین نرم افزار حسابداری برای مک

یکی از چالش‌های مهم که بسیاری از صاحبان فروشگاه‌ها‌ و کسانی که کسب‌و‌کار فروشگاهی آنلاین و غیرآنلاین دارند، با آن مواجه می‌شوند، کار با نرم‌افزارهای حسابداری مرسوم و پیچیده است. پیچیدگی‌های بعضی از این نرم‌افزارها به قدری زیاد است که برای کار کردن با آن‌ها، باید دوره‌های آموزشی تخصصی ببینید و دانش حسابداری داشته باشید. به‌همین خاطر، بیشتر صاحبان فروشگاه‎ها، سراغ کار کردن با این نرم‌افزارها نمی‌روند و روش‌های سنتی را همچنان ترجیح می‌دهند.

«هایپریک» یک نرم افزار حسابداری فروشگاهی است که برای کار کردن با آن، نیازی به هیچ‌گونه آموزش تخصصی و دانش حسابداری ندارید. روش کار با آن بسیار ساده است و هیچ پیچیدگی خاصی ندارد. همه افراد می‌توانند به‌راحتی از آن استفاده کنند. این نرم‌افزار با خودکارسازی بیشتر عملیات و کارها، ارائه‌ ابزارهای کاربردی متنوع و درست کردن محیطی با کاربری ساده و روان، بسیاری از عملیات پیچیده حسابداری و چالش‌هایی که ممکن است با آن‌ها مواجه شوید را برای شما آسان کرده است. به‌همین خاطر می‌توانید تمام مشکلات حسابداری فروشگاه را با این نرم‌‌افزار، حل کنید.

 

کاربردهای نرم افزار حسابداری برای آیفون و اپل

هایپریک به‌عنوان نرم افزار حسابداری فروشگاهی، تمامی کاربردها و نیازهایی را برای شما گردآورده است که برای امور مالی، دفتری و حسابداری خود به آن نیاز دارید. از جمله مهم‌ترین امکانات این نرم‌افزار، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان ثبت فاکتور خرید و فروش، حسابداری و انبارداری؛
  • صندوق فروشگاهی با توانایی اتصال به ابزار‌های متنوع مانند بارکدخوان، ترازو و کارت‌خوان؛
  • مدیریت کالاها و خدمات؛
  • مدیریت مشتریان و تامین کنندگان؛
  • مدیریت اعضای فروشگاه؛

 

حسابداری منظم با هایپریک

 

ویژگی‌ها، خصوصیات و مزایای نرم افزار حسابداری برای مک اپل

این برنامه حسابداری، با ارائه ویژگی‌های مناسب برای مدیریت مالی کسب و کارهای فروشگاهی، بهترین گزینه برای کسب و کارهایی است که از سیستم عامل مک استفاده می‌کنند. با این نرم‌افزار می‌توانید حسابداری، فاکتوردهی، پیگیری پروژه، مدیریت موجودی، پرداخت و دریافت و بسیاری موارد دیگر را انجام بدهید. در ادامه به چند مورد از مزایای و ویژگی‌های اصلی این نرم افزار حسابداری فروشگاهی می‌پردازیم.

 

نرم افزاری تحت وب و ابری

در این نرم افزار حسابداری فروشگاهی برای مک، نیازی نیست نرم‌افزار را نصب یا دانلود کنید. تنها با ثبت نام در سایت هایپریک  به این نرم افزار دسترسی خواهید داشت تا از ویژگی‌ها و امکانات آن استفاده کنید. از آنجایی که هایپریک یک نرم افزار تحت وب ابری اندرویدی است، نیاز به خریدن سخت‌افزار خاصی ندارید. می‌توانید لپ‌تاپ، تبلت، تلفن همراه و حتی کامپیوتر شخصی را برای استفاده از این نرم‌افزار به کار بگیرید. درباره سیستم عامل نیز نگران نباشید. هایپریک با تمام سیستم عامل‌ها شامل ویندوز، مک، اندروید و ios، سازگار است.

 

عملکرد آفلاین و بدون اینترنت

نرم‌افزار حسابداری برای مک، آنلاین است. اما اگر به هر صورتی اینترنتتان قطع شد یا به اینترنت بین‌المللی دسترسی نداشتید، همچنان می‌توانید فاکتور خرید و فروش را ثبت کنید. بعد از وصل شدن اینترنت، نرم‌افزار به صورت خودکار، اطلاعات جدید را ذخیره می‌کند. در مطالب قبلی به این موضوع اشاره کردیم که هایپریک، به ابزارهای مختلف مانند صندوق فروشگاهی، کارت‌خوان، بارکدخوان، ترازو و فیش‌پرینتر وصل می‌شود. در صورت نبود اینترنت، هیچ اختلالی در عملکرد فیش پرینتر، ترازو، کارت‌خوان و سایر امکانات صندوق به وجود نخواهد آمد. با نرم افزار حسابداری مک اپل، بدون نیاز به اینترنت می‌توانید:

  • سفارش‌های خرید و فروش ثبت کنید؛
  • لیست کلیه کالاهای فروشگاه را ببینید و کالای جدید به لیست اضافه کنید؛
  • لیست اعضای فروشگاه و تامین‌کنندگان را ببینید و تامین‌کننده جدید ثبت کنید؛

 

دسترسی به بانک بزرگی از کالاهای فروشگاهی آماده

در حال حاضر این نرم افزار حسابداری برای اپل، بیش از 30 هزار محصول از پیش تعریف شده در بانک کالای خود دارد. با این وجود، اگر محصولی دارید که در بانک کالا نرم‌افزار وجود ندارد، می‌توانید به صورت دستی یا با بارکدخوان آن را تعریف و به انبار محصولاتتان اضافه کنید. البته، تیم محتوای هایپریک پیوسته و به صورت رایگان، محصولات جدیدی به بانک اطلاعات اضافه می‌کنند.

 

پشتیبانی عالی

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این نرم افزار، پشتیبانی نامحدود و قدرتمند آن است. می‌توانید با پشتیبانی هایپریک به شکل آنلاین، تلفنی یا با ثبت تیکت، ۷ روز هفته در تماس باشید. پشتیبان‌های هایپریک، هرگونه مشکل احتمالی را رفع می‌کنند و به سوالاتتان پاسخ می‌دهند. همچنین برای راه‌اندازی فروشگاه، از آموزش‌های کاملا رایگان تیم پشتیبانی برخوردارید. پشتیبان‌ها، نرم‌افزار را به صورت رایگان و خودکار، به‌روزرسانی می‌کنند.

 

حفظ و ایمنی اطلاعات فروشگاه

همانطور که می‌دانید اطلاعات مالی فروشگاه، جزء مهم‌ترین اطلاعات است. هرگونه سوءاستفاده از اطلاعات مالی و حسابداری کسب‌وکار، آسیب‌های جدی به فروشگاه می‌زند. به‌همین خاطر، هنگام انتخاب نرم‌افزار حسابداری مناسب، باید به نحوه امنیت اطلاعات آن توجه کنید. هایپریک اطلاعات فروشگاهتان را در اختیار هیچ شخص یا سازمان خاصی قرار نمی‌دهد.

 

هایپریک به شکل خودکار، از اطلاعات فروشگاه پشتیبان‌گیری می‌کند. با این روش، حتی در صورت وقوع اتفاقاتی مانند خرابی سیستم، آتش‌سوزی و دیگر اتفاقات پیش‌بینی نشده، اطلاعات شما از بین نمی‌رود و نزد هایپریک حفظ می‌شود. این نر‌م افزار از به‌روزترین استانداردهای امنیتی دنیا برای تبادل و ذخیره امن اطلاعات استفاده می‌کند.

 

نرمافزار حسابداری فروشگاهی مناسب سیستم عامل مک و ios

 

دانلود نرم افزار هایپریک برای حسابداری فروشگاهی ویژه مک

همانطور که گفتیم، برای استفاده از این نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی، نیازی نیست آن را دانلود و نصب کنید. برای استفاده از آن، باید وارد سایت هایپریک شوید و در آن ثبت نام کنید. بعد از ثبت نام، اشتراک یک‌ماهه، سه‌ماهه، شش‌ماهه و یک‌ساله را مناسب با بودجه و نیازتان، تهیه کنید. همچنین، می‌توانید از 15 روز اشتراک رایگان نیز استفاده کنید تا با امکانات و ویژگی‌های آن، بیشتر آشنا شوید. تا یک ماه بعد از تمام شدن اشتراک، اطلاعاتتان پیش هایپریک محفوظ می‌ماند و می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. اما نمی‌توانید اطلاعات جدید ثبت کنید.

 

در این مقاله نرم افزار حسابداری برای مک اپل را معرفی کردیم. همچنین، امکانات و ویژگی‌های آن نیز با جزئیات بررسی شد. بنابراین، اگر دنبال یک نرم افزار حسابداری برای مک، هایپریک را امتحان کنید. درباره هایپریک سوالی دارید؟ با شماره 02143378 تماس بگیرید.

آینده را امروز شروع کنید

خرید اشتراک